uppfödningen


Maskrosen's kaninuppfödning
Vi föder upp Lejon - och Teddykaniner
startade 8 april 2010

Intresse:
Om ni har intresse för kaniner och skulle vilja ha en/till så ring elr skriv i gästboken så kan jag skriva upp dig i kölistan ! MVH// Emma

TRYCK på länken för att komma till gästbok !
http://www3.olzzon.com/g/g.php?a=samp;i=g32-11905-b4

måndag 9 augusti 2010

Kaninungar TILL SALU !

B-Kull

Ras: Teddylöwen
Kön : Hane
Färg: Grå
Päls: Teddy
Ögon: Bruna
Namn : Maskrosen's Bronzol
Status: Såld till Helen Hallberg


Ras: Teddylöwen
Kön : Hona
Färg: Grå
Päls: Teddy
Ögon: Bruna
Namn: Maskrosen's Blenda
Status: Såld till Mikael göthammer


Ras: Teddylöwen
Kön : Hona
Färg: Vit,grå
Päls: Teddy
Ögon: Bruna
Namn: Maskrosen's Bruden
Status: Standby -  RING om du är intresserad !



Ras: Teddylöwen
Kön: Hane
Färg: Vit,svart
Päls:Teddy
Ögon: Bruna
Namn: Maskrosen's Bianca
Status: Tingad till Enny Folkesson




Status:


Till Salu - Kaninen går att tinga

Tingad - Handpengen är betald

Såld - Hela summan är betald och kaninen är hämtad

Stannar - Kaninen stannar

Standby - Har inte bestämt om kaninen ska stanna kvar än, går att frågas på vid intresse

5 kommentarer:

  1. Hej jag heter emma och älskar kaniner hur mycket kostar maskrosen`s bruden?
    mvh emma!

    SvaraRadera
  2. för jag vill så gärna köpa den om jag kan överlista minna föreldrar såklart!!<3<3
    mvh emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej jag heter Alice jag älskar kaniner dina är super söta hade gärna velat köpa en men får inte (måste bli äldre tycker mina föräldrar)

      Radera
  3. hej jag heter maja och dina kaniner är sjukt söta=) p.s jag ÄLSKAR kaniner <333333

    SvaraRadera
  4. Hej jag vill gärna ha maskrosens bruden hon var så söt men jag får inte köpa henne för jag har redan en hund och mamma och pappa tycker att det räcker med en hund!

    SvaraRadera